Sunday, November 13, 2011

majlis sanding (2 couple)

Salam dan selamat malam....Alhamdulillah saya dan suami disatukan pada 13 Februari 2010...abang saya yang dipanggil banglang nikah pada 05 Februari 2010 selang seminggu sebelum saya....di sini saya nak kongsi serba sedikit majlis persandingan kami pada 14 Februari 2011....Jom kita tengokkkkk....
berposing bersama sepupu, Lukman Hakim Affendi sementara menunggu En.Mohd Ridzuan....hero malaya...hehehhe......

menuruni tangga diiringi oleh seorang dayang...aik mane dayang lagi sorang...cik aina oooo cik aina, awak di mana saat iniiii....
pengapit yang setia...thank you my cousin sudi menjadi pengapit i dari malam berinai sampai berlangsung majlis persandingan...

hero remajaaaaa 2010....seriusnya muka mamat berkaca mata tuuuuuu..............
menuju ke gerbang....

orange + gold = menarikkkkkk!!!!!

kiriiiii...... 
kanan...baru betul 'position' nie....dayang yang setia & sedia membantu....thank you Cik Nurul Sofia....

nie antara pic yang dapat saya kongsi tuk malam nie...mata pun da ngantok...gud nitezz all blogger!!!

No comments:

Post a Comment